TRENDEKİ KIZ-PAULA HAWKINS



Kitabın Özgün Adı: The girl On The Train
Çeviren: Aslıhan Kuzucan
Yayınevi: İthaki
Sayfa Sayısı: 359
Arka Kapak Yazısı: Rachel her gün aynı trene binip aynı çifti izliyordu. Çiftin başına gelenleri bütün ülke duyduktan sonra, hayatlarına dahil olmaya karar verdi.

_____***_____***_____***_____
Yorumum: 

Kitap hakkında çok fazla bir şey yazmak istemiyorum heyecanı kaçmasın diye. Mutlaka bir yönetmen bu kitabın filmini çekmek isteyecektir o derece sürükleyici, heyecan dolu ve merak uyandırıcı bir kitap. Özellikle son 100 sayfasının nasıl geçip bittiğini anlamadım bile. Paula Hawkins'in ilk polisiye romanıymış. Bir ilk deneyime göre bence müthiş. Çayınızı kahvenizi alın ve bütün bir gece uykusuzluğa hazırlayın kendinizi...

Keyifli okumalar...

Yorumlar

  1. Çoook sürukleyici ve iyi yazılmış bir kitaptı bence. 5-6 saat içinde okuyup bitirdim. Sık sık insanı şaşırtan detaylar ve karakterlerin gerçekçi bir şekilde hem iyi hem kötü özellikler barındırmasinı çok başarıli buldum.

    YanıtlaSil
  2. Canım yorumun için teşekkür ederim. Sana %100 katılıyorum. Bu kitap, "Best Seller" lara karşı olan ön yargımı kıran bir kitap olmuştu benim için de :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder